* User Info

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.

* Season

Season 2

* Activity

Virgil Adair by Virgil Adair
[May 24, 2019, 07:41:12 PM]


Re: OOC Sign Up by Webs
[May 23, 2019, 09:41:29 PM]


Re: OOC Sign Up by Nero
[May 23, 2019, 09:37:12 PM]


Re: Frozen hopes. [Erwin] by Erwin Smith
[May 15, 2019, 10:03:39 PM]


Sigurd Hastein {WIP} by Sigurd Hastein
[May 08, 2019, 02:36:43 AM]

* Who's Online

  • Dot Guests: 20
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 0

There aren't any users online.

* Wanted

* Chatbox

Refresh History
  • Webs: i'm easing back in to everything
    May 04, 2019, 09:11:16 PM
  • Webs: so sorry for the disappearance act, guys <3
    May 04, 2019, 09:11:04 PM
  • Quiet: Webbbsss!!!!
    April 18, 2019, 01:12:24 PM
  • Webs: hi guys <3
    April 17, 2019, 03:32:21 PM
  • Quiet: I saw that! Welcome back! And yes...I've fallen down the Ankabi hole lol.
    April 15, 2019, 01:55:37 PM
  • Nanaba: I finally found my tumblr login and ugh quiet I am catching up on your posts
    April 15, 2019, 01:08:47 AM
  • Puffin: I hope everyone had a lovely weekend! <3
    April 08, 2019, 06:24:26 AM
  • Quiet: XD XD :3 :3
    March 21, 2019, 08:22:40 PM
  • Webs: he's just being friendly :P
    March 21, 2019, 06:20:05 PM
  • Webs: decidedly not XD
    March 21, 2019, 06:19:24 PM
  • Quiet: Is...is...is Gunther attempting to flirt lol?  XP XP
    March 19, 2019, 02:54:05 AM
  • Puffin: I've been enjoying all your Ian posts on Tumblr today! <3
    March 10, 2019, 10:11:33 PM
  • Quiet: Happy Sunday y'all and a very happy birthday to Ian!
    March 10, 2019, 08:03:07 PM
  • Puffin: *waves*
    March 06, 2019, 10:19:23 PM
  • Miriam Gracey: Heyooo!!
    March 04, 2019, 01:49:29 AM
  • Nanaba: heyooooo
    March 04, 2019, 01:26:57 AM
  • Quiet: Happy Saturday y'all!
    March 03, 2019, 12:52:43 AM
  • Quiet: Yay! I'll post a plotter in a second. :-)
    February 28, 2019, 10:49:21 PM
  • Puffin: Hugh is marvellous. <3
    February 28, 2019, 09:42:18 PM
  • Puffin: Ahh, I felt bad for him when writing it - and I'm already looking forward to the moment he realises Anka is still alive!
    February 25, 2019, 05:27:23 PM

* Directories

RPG-DRPG Initiative

Main Shoutbox

Pages: 1 [2] 3 4 ... 217
  • Quiet:
  • Ian's response!  :'( :'( I know Anka is alive but I still feel bad!
  • February 25, 2019, 04:26:06 AM
  • Puffin:
  • Tabby is so cute, gosh! <3
  • February 24, 2019, 01:48:05 PM
  • Miriam Gracey:
  • And poor Gunther. Poor poor Gunther. That's all I have to say lol!
  • February 24, 2019, 01:04:52 AM
  • Miriam Gracey:
  • Hi new members!
  • February 24, 2019, 01:03:50 AM
  • Webs:
  • and welcome to all our new members!
  • February 23, 2019, 09:34:53 PM
  • Webs:
  • happy birthday to Mitabi - very late haha
  • February 23, 2019, 09:34:49 PM
  • Puffin:
  • Aww, well remembered Quiet! :D Yes, happy (now belated) birthday! <3
  • February 21, 2019, 09:34:08 AM
  • Quiet:
  • Happy Birthday Mitabi!
  • February 20, 2019, 10:02:19 PM
  • Quiet:
  • No worries. Anka is not going anywhere lol! Take your time. Though I am looking forward to reading the sads!
  • February 15, 2019, 02:53:24 PM
  • Kieran Ashmiller:
  • I will get a Mitabi reply for utopia up after Puffin gets Ian's post
  • February 15, 2019, 05:24:54 AM
  • Quiet:
  • :):)
  • February 15, 2019, 12:44:09 AM
  • Quiet:
  • I think that would work. Like maybe he thinks he sees her body but she starts coughing when he picks her up or something.
  • February 15, 2019, 12:44:04 AM
  • Puffin:
  • I've been working on my reply for the Utopia Garrison thread (oh my heart) and I was actually going to add a little OOC note to say I would be happy for Ian to be the one - but if anyone else is keen for their character to be the one, then that's no problem!
  • February 14, 2019, 11:35:10 PM
  • Quiet:
  • Quick question: Does anyone want to rescue Anka from the rubble?
  • February 14, 2019, 10:40:13 PM
  • Kaori:
  • Though I agree they aren't getting enough attention in comparison to romance
  • February 12, 2019, 09:19:26 PM
  • Kaori:
  • I find that platonic relationships are often the only successful ones for me, in terms of rp
  • February 12, 2019, 09:06:16 PM
  • Hubert Fraser:
  • Platonic relationships are just as important as romantic ones. Sometimes more important. They don't get enough attention for sure!
  • February 12, 2019, 09:00:01 PM
  • Kaori:
  • They’re both such soft bois
  • February 12, 2019, 08:57:25 PM
  • Kaori:
  • At any rate, Luke and Arkin have the best and sweetest platonic relationship I’ve ever seen tbh
  • February 12, 2019, 08:51:24 PM
  • Simba:
  • xD it's alright lol
  • February 12, 2019, 08:45:06 PM
Pages: 1 [2] 3 4 ... 217

* Tagbox

Refresh History

* Credits

Site banner, advert image and affiliate button created by Moon Child

Reluctant Heroes is in no way affiliated with Shingeki no Kyojin, Attack on Titan or Funimation and we give full credit to Hajime Isayama. Copyrights and trademarks for the manga and anime are held by their respective owners while all original content remains the property of the individual writers and artists.